dilluns, 22 d’octubre del 2012

Les complicades relacions de la família amb l'escola

Data: 15/10/2.012

Aquest dia vaig poder assistir en una sessió on una mare es queixava i expressava la seva preocupació perquè la tutora d'aquest curs creu que no acaba d'entendre al seu fill.
La mare comenta que el curs passat tenia una altra tutora, que segons comenta "era més veterana i sabia marcar més al seu fill."

La resposta de la pedagoga enfront les queixes de la mare, és que sol·liciti parlar tranquil·lament amb la tutora, que li transmeti les seves angoixes i pors. Li planteja que d'aquesta manera la tutora també li podrà explicar quin és el seu estil d'ensenyament, quins objectius s'ha marcat per aquest curs amb el seu fill, etc.

Valoro positivament la resposta de la pedagoga, ja que ha potenciat el diàleg i consens entre la família i l'escola, en definitiva ha promogut com se'ns explica al mòdul de l'assignatura, una intervenció col·laborativa entre tots els agents implicats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada