Data: 6, 8, 13 i 15 de maig
OBJECTIUS:
Avaluar l'assimilació de les tècniques d'estudi per part dels adolescents amb dificultats d'aprenentatge.
Avaluar les estratègies que utilitzen per afrontar les situacions d'examen.
DESCRIPCIÓ DE LES ACTIVITATS:
Per tal d'avaluar l'assimilació dels continguts que havíem anat treballant al llarg de la intervenció, vaig plantejar diverses activitats,dues de les quals, van consistir en respondre a un qüestionari que feia referència a aspectes treballats sobre les tècniques d'estudi. L'altra activitat la vaig plantejar com un joc de taula, que valorava els aspectes relacionats amb la realització dels exàmens.
AVALUACIÓ:
Pel que fa al qüestionari, tots dos adolescents van respondre correctament i el que és més important, van reconèixer haver canviat algun hàbit d'estudi, com per exemple disposar d'un lloc fixe per a estudiar, cosa que al principi de la intervenció no feien.
Finalment, referent al joc de taula sobre com afrontar els exàmens, responen correctament a la majoria de les preguntes formulades, només s'equivoquen en 3 o 4 preguntes. Comenten que s'han penjat a l'habitació el full que els vaig proporcionar sobre les pautes a seguir quan es té un examen i que el tenen present.
OBSERVACIONS PERSONALS:
Valoro positivament que utilitzin els recursos que els he anat proporcionant al llarg de la intervenció, el meu màxim objectiu és que la intervenció plantejada els fos útil i ho poguessin dur a la pràctica, en aquest sentit em sento orgullosa d'haver-ho aconseguit.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada